top of page

Fleksibel prising tilpasset oppdragsmengden din

*Oppstartskost er en engangskostnad per stasjon, som inkluderer at vi etablerer:
  • 1 stasjon i Assist med grunndata og 1 administrator - dette blir din stasjon
  • 1 integrasjon til støttet regnskapssystem (Per. dato: TripleTex, PowerofficeGo, UniMicro, Duett)
  • Grunnleggende opplæring for administrator - 1 time

    **Ønskes støtte ut over dette kan vi hjelpe mot avtalt honorar
  • *** For storkunder gjelder egne priser - ta kontakt

Dette får alle

Uansett hvilken plan du velger, så får alle tilgang til de samme kraftige funksjonene.

Ubegrenset antall brukere

Legg til så mange sjåfører, regnskapsførere eller administratorer du vil. Egen rolle for dispatch. Administrer selv.

Berging fra A til Å

Alle funksjoner du trenger for å registrere, utføre og fakturere oppdrag.

Fleksibelt bergingsobjekt

Stasjoner berger mye forskjellig, og dette støtter Assist. Enten om du berger en bil, båt, eller en ku.

Dataflyt

Assist har kobling mellom Assist og ditt økonomisystem for sømløs overføring av økonomidata. Sikre datakvalitet og send faktura raskt slik at likviditeten styrkes

Ubegrenset antall servicekjøretøy

Uansett antall bergingsbiler, båter eller andre kjøretøy, har vi ingen begrensninger.

Lagerstyring

Hold oversikt over lagerbeholdningen din, selv på flere lokasjoner. Assist beregner døgnleie og inn/utsjekk

Allsidige oppdragstyper

Registrer og ta betalt for ulike typer oppdrag. Berging, heising, båtredning,  transport og mer.

Se aktive oppdrag i kart

Alle oppdrag vises i kartet, det viser også bilens/sjåførens posisjon ved aktive oppdateringer. Få full kontroll over Assist-oppdragene!

Oppslag av registreringsnummer

Få informasjon om kjøretøy og eier ved oppslag av registreringsnummer.

Sjåfører kan opprette ordre og motta betaling

Sjåfører kan opprette ordre, legge inn ordrelinjer og registrere mottatte betalinger.

Hele stasjonen i lomma

Utfør alle oppgaver fra mobilen med Assist, og hold stasjonen i gang uansett hvor du befinner deg.

Og mye, mye mer..

Assist har smarte funksjoner som gjør hverdagen enklere på redningsoppdrag. Nye versjoner inneholder nye funksjoner som DU er med å bestemme.

  • Er Assist noe for min stasjon - hvorfor skal jeg vurdere ennå et system?
    Du kjører kanskje for noen av de 3 store, eller kanskje alle sammen - MEN har også mange oppdrag utenom - uten å ha et godt system for å ivareta dette? Det er her Assist vil dekke ditt behov. Det er et godt regnestykke hvor du raskt ser at kostnaden for Assist raskt vil dekkes inn av inntektene DIN stasjon nå kan få direkte. I tillegg er Assist morsom og brukervennlig for alle som kjører oppdrag. Vi i Assist har laget et system for stasjonene - fordi dere fortjener en egen løsning.
  • Hva skjer hvis vi overskrider det månedlige oppdragsantallet i planen du har valgt?
    Vi forstår at stasjoner kan oppleve perioder med ekstra press. Det er derfor greit å ha ekstra oppdrag enkelte måneder uten problemer. Men hvis dette skjer ofte, anbefaler vi å oppgradere til en større plan.
  • Hva er inkludert i oppstartskostnaden?
    Oppstartskostnaden inkluderer oppsett av stasjon i systemet, hjelp til å legge til prislister, kontakter, osv., oppsett mot ett regnskapsprogram for faktura og kasseoppgjør, samt grunnleggende opplæring.
  • Kan vi endre planen vår hvis oppdragsmengden vår endres?
    Ja, dere kan oppgradere eller nedgradere planen deres basert på endringer i oppdragsmengden. Kontakt oss på support@assist-it for å justere abonnementet deres til en mer passende plan.
  • Hva om vi trenger hjelp etter den grunnleggende opplæringen?
    Vi tilbyr kundesupport for å hjelpe dere med eventuelle spørsmål eller problemer som oppstår etter den grunnleggende opplæringen. Vi kan også tilby kurs over internett for videre opplæring og support. Ta kontakt med vår supportavdeling på support@assist-it for å få hjelp.
  • Hva skjer hvis vi vil avslutte abonnementet vårt?
    Hvis dere ønsker å avslutte abonnementet, kontakt oss for å avslutte tjenesten. Vær oppmerksom på at eventuelle forskuddsbetalte beløp for årsabonnement ikke refunderes.
  • Hvordan håndterer Assist sikkerheten til våre data?
    Assist tar datasikkerhet på alvor og bruker avanserte sikkerhetstiltak for å beskytte deres informasjon. Dette inkluderer kryptering, sikker lagring og regelmessige sikkerhetsoppdateringer.
  • Kan vi prøve Assist før vi forplikter oss til en plan?
    Ja, vi tilbyr gledelig en prøveperiode slik at dere kan teste Assist og se hvordan det fungerer for deres stasjon. Kontakt oss for mer informasjon om prøveperioden. Vi setter da opp deres stasjon og 2-3 brukere slik at dere kan prøve det ut. Når dere er klare til å bruke Assist, hjelper vi dere med å gjøre det klart for daglig drift, for eksempel ved å knytte det til deres regnskapsprogram.
  • Er det mulig å få tilpasset funksjonalitet i Assist som passer våre spesifikke behov?
    Hos Assist tror vi på å forme teknologien rundt brukernes behov, ikke omvendt. Assist er designet for å være stasjonenes eget system, drevet av deres ideer og tilbakemeldinger. Vi ønsker aktivt å samarbeide med dere for å sikre at systemet oppfyller deres spesifikke behov og forbedrer deres daglige operasjoner. For diskusjoner om tilpasning og nye funksjoner, ikke nøl med å kontakte oss på support@assist-it.no. Sammen kan vi gjøre Assist enda bedre.

La oss ta en prat!

Vi er her for å hjelpe deg og svare på alle spørsmål du måtte ha om Assist. Legg igjen din kontaktinformasjon, så ringer vi deg for en uforpliktende samtale. Vi ser frem til å høre fra deg og diskutere hvordan vi kan gjøre hverdagen enklere sammen.

bottom of page