top of page

Fleksibel prising tilpasset oppdragsmengden din

Oppstartskostnad: En engangskostnad per stasjon som inkluderer oppsett av én stasjon i Assist med grunnleggende data og én administrator, og grunnleggende opplæring for administrator (1 time)

Integrasjon: Gjelder en stykk integrasjon. Én valgfri integrasjon til et støttet regnskapssystem (TripleTex, PowerofficeGo, UniMicro, Duett, 24/7 Office og flere på vei).

Tilleggstjenester: Støtte utover dette kan tilbys mot avtalt honorar.

For storkunder gjelder egne priser – ta kontakt for tilbud.

Dette får alle

Uansett hvilken plan du velger, så får alle tilgang til de samme kraftige funksjonene.

Ubegrenset antall brukere

Legg til så mange sjåfører, regnskapsførere eller administratorer du vil. Egen rolle for dispatch. Administrer selv.

Berging fra A til Å

Alle funksjoner du trenger for å registrere, utføre og fakturere oppdrag.

Fleksibelt bergingsobjekt

Stasjoner berger mye forskjellig, og dette støtter Assist. Enten om du berger en bil, båt, eller en ku.

Dataflyt

Assist har kobling mellom Assist og ditt økonomisystem for sømløs overføring av økonomidata. Sikre datakvalitet og send faktura raskt slik at likviditeten styrkes

Ubegrenset antall servicekjøretøy

Uansett antall bergingsbiler, båter eller andre kjøretøy, har vi ingen begrensninger.

Lagerstyring

Hold oversikt over lagerbeholdningen din, selv på flere lokasjoner. Assist beregner døgnleie og inn/utsjekk

Allsidige oppdragstyper

Registrer og ta betalt for ulike typer oppdrag. Berging, heising, båtredning,  transport og mer.

Se aktive oppdrag i kart

Alle oppdrag vises i kartet, det viser også bilens/sjåførens posisjon ved aktive oppdateringer. Få full kontroll over Assist-oppdragene!

Oppslag av registreringsnummer

Få informasjon om kjøretøy og eier ved oppslag av registreringsnummer.

Sjåfører kan opprette ordre og motta betaling

Sjåfører kan opprette ordre, legge inn ordrelinjer og registrere mottatte betalinger.

Hele stasjonen i lomma

Utfør alle oppgaver fra mobilen med Assist, og hold stasjonen i gang uansett hvor du befinner deg.

Og mye, mye mer..

Assist har smarte funksjoner som gjør hverdagen enklere på redningsoppdrag. Nye versjoner inneholder nye funksjoner som DU er med å bestemme.

  • Er Assist noe for min stasjon?
    De fleste stasjoner har mange direkteoppdrag eller avtalekunder (opp til 50%), men ikke et eget godt system som hjelper dem med dette og løsningen har da blitt: Regneark eller andre manuelle løsninger som ikke holder mål. Gule lapper og skjemaer forsvinner. Viktige detaljer går tapt. Resultatet? Dårlig oversikt og tapte inntekter. Bruke andre løsninger Assist er løsningen. Med Assist får du: Stasjonens egen portal hvor du eier dine egne data Full kontroll på egne oppdrag – du styrer alt selv. Rettferdig fakturering, hver gang. Kilometer, bompenger og andre utgifter – nøyaktig inkludert på fakturaen. Enkelt og effektivt i bruk. Laget for stasjoner, ikke byråkrater. Assist er utviklet for deg som vil ha orden, kontroll og en enklere hverdag.
  • Er det mulig å få tilpasset funksjonalitet i Assist som passer våre spesifikke behov?
    Hos Assist tror vi på å forme teknologien rundt brukernes behov, ikke omvendt. Assist er designet for å være stasjonenes eget system, drevet av deres ideer og tilbakemeldinger. Vi ønsker aktivt å samarbeide med dere for å sikre at systemet oppfyller deres spesifikke behov og forbedrer deres daglige operasjoner. For diskusjoner om tilpasning og nye funksjoner, ikke nøl med å kontakte oss på support@assist-it.no. Sammen kan vi gjøre Assist enda bedre.
  • Hvordan håndterer Assist sikkerheten til våre data?
    Assist tar datasikkerhet på alvor og bruker avanserte sikkerhetstiltak for å beskytte deres informasjon. Dette inkluderer kryptering, sikker lagring og regelmessige sikkerhetsoppdateringer.
  • Hva skjer hvis vi overskrider det månedlige oppdragsantallet i planen du har valgt?
    Vi forstår at stasjoner kan oppleve perioder med ekstra press. Det er derfor greit å ha ekstra oppdrag enkelte måneder uten problemer. Men hvis dette skjer ofte, anbefaler vi å oppgradere til en større plan.
  • Hva er inkludert i oppstartskostnaden?
    Oppstartskostnaden inkluderer oppsett av stasjon i systemet, hjelp til å legge til prislister, kontakter, osv., oppsett mot ett regnskapsprogram for faktura og kasseoppgjør, samt grunnleggende opplæring.
  • Kan vi endre planen vår hvis oppdragsmengden vår endres?
    Ja, dere kan oppgradere eller nedgradere planen deres basert på endringer i oppdragsmengden. Kontakt oss på support@assist-it for å justere abonnementet deres til en mer passende plan.
  • Hva skjer hvis vi vil avslutte abonnementet vårt?
    Hvis dere ønsker å avslutte abonnementet, kontakt oss for å avslutte tjenesten. Oppsigelsestid er beskrevet i våre abonnementsbetingelser. Punkt 7.
  • Kan vi prøve Assist før vi forplikter oss til en plan?
    Ja, vi tilbyr gledelig en prøveperiode slik at dere kan teste Assist og se hvordan det fungerer for deres stasjon. Kontakt oss for mer informasjon om prøveperioden. Vi setter da opp deres stasjon og en administrator bruker slik at dere kan prøve det ut. Når dere er klare til å bruke Assist, hjelper vi dere med å gjøre det klart for daglig drift, for eksempel ved å knytte det til deres regnskapsprogram. Etter 14 dager blir du automatisk kunde og du må da selv si i fra om du ikke skal ha Assist videre, så fjerner vi Assist uten kostnader.
  • Hva om vi trenger hjelp etter den grunnleggende opplæringen?
    Erfaringen er at Assist er enkel å bruke samt at det er gode hjelpesystemer som kan svare på de spørsmålene du måtte ha. Vi tilbyr også gratis kundesupport for å hjelpe dere med eventuelle spørsmål eller problemer som oppstår etter den grunnleggende opplæringen. Vi kan også tilby kurs over internett for videre opplæring og support. Ta kontakt med vår supportavdeling på support@assist-it.no for å få hjelp.

La oss ta en prat!

Vi er her for å hjelpe deg og svare på alle spørsmål du måtte ha om Assist. Legg igjen din kontaktinformasjon, så ringer vi deg for en uforpliktende samtale. Vi ser frem til å høre fra deg og diskutere hvordan vi kan gjøre hverdagen enklere sammen.

bottom of page